In Nomine Imperii
On May 16, 2013 at 07:25 PM Fywillan said:

Elcseszett előtörténet-írási kísérleteim olvashatóak néhány karakternél. Mint tudjuk bennem egy Jókai veszett el, de az nagyon.

Illetve Laci futószalagról hozza azt Assassint játszani akaró haverjait, szóval lett még egy a [REDACTED] de legalább röhögünk egy jót, ha nem.

Megjegyzés: A [REDACTED]-i események fényében sajnos kénytelenek vagyunk bizonyos információkat cenzúrázni az akolitusok elől.
- Lord Severus Roxxan

On May 11, 2013 at 08:30 PM aluminiumtrioxid said:

gyönyörködik a művében
Asszem ez kimeríti a fuckawesome fogalmát. Majd kerülnek rá hajók is, ha lesz egy olyan egerem, amivel tudok komolyabban dolgozni.

On May 11, 2013 at 08:14 PM Fywillan said:

Timföld: írd fel magadnak az 50 XP-t.

On May 10, 2013 at 07:27 PM aluminiumtrioxid said:

Óhaj, sóhaj, kívánság a témájával kapcsolatban?

On May 10, 2013 at 05:49 PM Fywillan said:

Még szerencse, hogy én tudok :P

Mivel úgyis kissé le vagy maradva a jelentések miatt, kaphatsz. De az nem Ascended Fícsör? No mindegy, a minőségtől függően 0-100 Xp-t kaphatsz érte.

On May 10, 2013 at 02:03 PM aluminiumtrioxid said:

Most jövök rá, hogy a campaign banner mekkora awesome feature már. Kapok extra xp-t, ha csinálok egyet ide is?

On May 09, 2013 at 12:47 PM aluminiumtrioxid said:

Én nem tudok kommentet törölni, az egerem meg olyan, amilyen. (Spoiler: kb. 30%-os hatékonysággal működő.)

On May 08, 2013 at 08:18 AM Fywillan said:

Igazán remek, de szerintem elég belőle egy is ;)

On May 08, 2013 at 05:50 AM aluminiumtrioxid said:

És most egy kis Deathwatch:

“His eager hands, shaking with barely restrained lust, slowly reached out to caress her voluptuous form. Oil dripping from his meaty fingers, he began to rub and massage every inch of her curvaceous form, his excitement building by the moment. His eyes wandering greedily over her body were suddenly stopped by the dread regard of her sight, with laser precision she held him immobile in her regard. Snarling he wrapped her in a towel of softest synthskin, wiping oil and dirt away from her slippery form, before laying it down upon his matress. Clumsily he slammed his load into her, grunting with satisfaction, such a tight, eminently right fit.

By He on Holy Terra, Brother Magnus loved cleaning his bolter."

On February 04, 2013 at 09:47 AM aluminiumtrioxid said:

Lassan el kéne kezdenünk szerintem konspirálni azon, hogy hogyan szerezzük magunknak fekete autót.

On January 27, 2013 at 10:06 AM Fywillan said:

Azoknak a kedvéért, akik esetleg nem olvasnak e-maileket:
Következő játék február 3. vasárnap, találkozó hajnali 11-kor az Astorián. Akinek nem jó, az még tiltakozhat.

On September 03, 2012 at 06:48 AM aluminiumtrioxid said:

Azon agyalok hogy lehetne egy olyan játékunk, ahol egy hadjáratot játszunk le a hátérben álló Inkvizítorokat, azok akolitusait, az utánpótlásért felelős Rogue Tradereket, az elit osztagként beküldött űrgárdista különítményeket, meg az ezrével hulló talpasokat egyaránt karakterként irányítva. Az arányok az aktuális játékosi kedvtől függnének.

Ha van rá érdeklődés, szívesen bevállalom.

On August 27, 2012 at 10:24 PM Fywillan said:

Akkor a végleges (remélhetőleg): Dark Heresy szombaton (szeptember 1), találkozó az Astorián délelőtt 11-kor. Minden mást tudtok.

On August 13, 2012 at 07:57 PM Fywillan said:

Újabb remek jelentést olvashatunk Hack tollából (izé… mikrofonjából), megérte várni rá.

On August 10, 2012 at 10:20 AM Fywillan said:

Figyelem!

Oké, az előző post nem volt teljesen pontos. Laci, ha van otthon űrgárdista karakterlapod,akkor kérlek hoz el!

On August 09, 2012 at 06:07 PM Fywillan said:

Befejeztem az ellenségek kidolgozását!
A legközelebbi játékalkalom jövő hét kedd (aug. 14.) Mindenkinek megfelel? Szokásos 11 óra, napos időnél Gellért hegy (edzés találkozóhely), felhős időben Astoria.
Várom a jelentéseket, meg Grétitől a Deathwatch karaktert. (Apropó, akinek megvan otthon, hogy miket vett fel az űrgárdistájával, azt hozza el, mert az online adatbázis kicsit hiányos ebben a témában!)

On August 05, 2012 at 11:10 AM Fywillan said:

A wikiben show all-t nyomva lehet látni a bionikus beültetések c. lapot, ami segít Balázsnak a választásban, illetve tájékoztatja Lacit az új tüdeje képességeiről.

On July 30, 2012 at 01:45 PM Fywillan said:

Kicsit szabály-heavy update: a Wikibe felhkerültek a Deathwatchban igényelhető fegyverek, hogy nem kelljen minden alkalommal egy órát azzal tölteni, hogy ki mit akar vinni (egyéb felszerelést majd kaptok alapból). Mission előtt mindig megírom majd, hogy mire számítsatok. A most következő plédául Search&Rescue lesz városi környezetben, jól páncélozott (6-os páncéltól kb. 14-ig) ellenfelekkel. Ajánlott fegyverek: minden, aminek jó a penetration-je, flamerek (sok lesz a fedezék), illetve közelharci fegyverek (eyg városban könnyű lerohanni benneteket).

On July 15, 2012 at 08:08 AM Fywillan said:

Bár a legutóbbi kalandot csak egy 100 XP-s átvezetőnek szántam az epikus vég-(és víg)játékra való tekintettel 200 XP-t kaptok, amit már a harmadik szinten lehet elkölteni. Ezen kívül Balázs előtt megnyílt egy Elite Advance: egy Forbidden Lore (Skríg), 150 XP és 3 Corruption pont áráért (a könyv nem csak a tiszta Birodalmi hittel kompatibilis dolgokat tartalmaz), amit a jövőben könnyen lehet majd Forbidden Lore: (Xenos)-ra fejleszteni (ami nem rossz, tekintve, hogy ezt a skillt a tech-pap csak utolsó szinten kapná meg amúgy – és akkor is csak az egyik fejlesztési vonalon).

On July 09, 2012 at 08:45 PM Fywillan said:

A következő játék időpontja: júli 14 szombat (azaz most szombat). Gellért Hegy, 11 óra, sok innivaló, blabla kaja blabla, ha esik Astoria, stb. Szerintem lassan tudjátok fejből az ilyenkor szokásos monológomat.
Ellenvetés?

(Apropó: mini-update a Wikiben: Kígyóismeret hatéveseknek és Hive Worldereknek.)

On June 20, 2012 at 06:05 AM aluminiumtrioxid said:

28-a után hétvégéken jobbára szabad leszek szerintem. Hét közben viszont ápolástan.

On June 18, 2012 at 11:59 AM Fywillan said:

Lehet ötletelni, hogy mikor folytatódjon epikus küldetésetek, melyben egy könyvet kell elhozni a könyvtárból!

On April 15, 2012 at 08:07 PM Fywillan said:

Köszönöm! Otthon van egy A mágikus művészetek zseblexikona c. könyvem, abban vannak 19. századi fordításban német lexikonrészletek. A stílus onnan van. (És ne tudd meg, mennyit tököltem, mire kitaláltam, hogy hogyan fordítsam a Ruination of Imperfect Beauty-t.)

On April 15, 2012 at 05:00 PM aluminiumtrioxid said:

…és még jól is sikerült :P

Asszem valahol megvan a kép a gépemen, de ha nem, akkor max. beéritek Mr. John Constantine ábrázatával, mert nincs az az isten, hogy még egy órát elpazaroljak az életemből arra hogy megtaláljam az előző képet a neten, aztán visszagimpeljem abba az állapotba, amiben volt.

On April 13, 2012 at 09:30 PM Fywillan said:

Meglepetés update! A wikibe kikerült az a leírás, amit a Ruination of Inperfect Beautyról kukáztatok ki a könyvtárban.

Más: sajnálom, hogy nem mentettem le a képeket, de hajnali 1-kor nem fogott úgy az agyam, ahogy kellett volna.

On April 09, 2012 at 10:39 PM Egon said:

Mármint a pónisokat, tehát mivel nem tüntették el teljesen az eretnek műveket, ennyivel kevesebb xp jár a szent inkvizítoraidnak.

On April 09, 2012 at 02:01 PM Egon said:

Lementettem az összes oldalt és képet mielött törölve lettek.

On April 08, 2012 at 05:10 PM aluminiumtrioxid said:

A képeket nem ártott volna lementeni mielőtt felülírod :P

On April 06, 2012 at 04:01 PM Fywillan said:

Emlékeim szerint a SOPA még a halasztás állapotában van. Mindig mondják, hogy mikor fognak róla dönteni, de aztán mindig elhalasztják.

On April 05, 2012 at 06:53 AM Shijima said:

De akkor most komolyan kérdezve, a SOPA nem vonatkozik az Obsidian Portalra vagy most én nem vagyok az aktualitásokról képben? (Ez utóbbi egyébként valószínű) Mondjuk ha vonatkozva, akkor a Brokers and Shotguns képeit is ki kellett volna cserélni vérengző pónikra, ami meg nehéz, bár biztos nem lehetetlen (főleg elnézve Sprout-nak betett képet).

On April 02, 2012 at 08:14 PM Egon said:

Hát kedve Km most akkor ha vezeted most húzhatsz te is egy strigulát a nevembe. Meg kapsz egy piros pontot az április elseje miatt.

On April 01, 2012 at 07:59 PM Fywillan said:

Azért felhívnám a kedves Akolitusok figyelmét, hogy egyes dátumok nagyon fontosak lehetnek a Birodalom ellenségei (konkrétan a Káosz, illetve az Eldarok jutnak eszembe) számára. Például a mai valószínűleg Cegorach kedvelt ünnepe…

On April 01, 2012 at 07:09 AM aluminiumtrioxid said:

Ez az új grafikai stílus nagyszerű, de nem lenne egyszerűbb deviantartos képeket használni? (Nyilván nagy bociszemekkel megkérve a kép alkotóját, hogy léccibéla hadd rakjuk ki a gyönyörűséges alkotásaidat az oldalunkra tankjú).

On April 01, 2012 at 07:06 AM Shijima said:

Hát végül is a képek adnak a kampánynak egy egyedi jelleget.

On February 22, 2012 at 06:10 PM Fywillan said:

Végül is az alapkönyv szerint a Literacynak nincs semmiféle haszna olyan értelemben, hogy próbát a legritkább esetben kell dobni rá, szóval felőlem lehet.

On February 21, 2012 at 08:02 PM aluminiumtrioxid said:

Apró játéktechnikai javallat: a jövőben a Literacyt használhatjuk a cthulhus Könyvtári ismeretek mintájára (egy könyvtárnyi szövegben megtalálod-e a neked szükséges információt, és ha igen, milyen gyorsan), elvégre logikus, hogy aki szkillesebben ír-olvas, annak gyorsabban is megy.

On February 07, 2012 at 08:42 AM aluminiumtrioxid said:

Sajnos (?) egyet kell értenem. (Bár azt is tegyük hozzá, hogy az ilyen természetű játékok az általunk használt megközelítéssel nem működnek).

On February 06, 2012 at 08:35 PM Fywillan said:

Azt hiszem a legutóbbi játékalkalom eléggé erős érv amellett, hogy az “intrikus sandbox” stílusú játékra még nem ért meg az idő, szóval azt határozatlan ideig elhalasztom.

Tökéletesen random gondolat: a vegyipari géptan gyakorlat nem olyan rossz, mint vártam, de három órán keresztül testek vetületeit rajzolgatni azért nem kellemes. Ha magamhoz tértem, talán elkezdek felrakni NJK-kat.

On February 03, 2012 at 10:43 AM Fywillan said:

Még mindig 50 XP-t érnek, ami mindig jól jön.

On February 02, 2012 at 06:50 PM aluminiumtrioxid said:

Gondolom addig írjuk meg a jelentéseket?

On February 02, 2012 at 03:22 PM Fywillan said:

DH kaland Szombaton 11-től. Találkozó: Astorián. Wikiben van új (bár rövid) adattábla. Óhaj, sóhaj panaszt a pénteki edzésen, illetve e-mailben fogadok.

On January 28, 2012 at 06:43 PM Fywillan said:

Egyelőre szerintem ne ezzel foglalkozz elsődlegesen. Ígérem, ha majd levizsgáztál, rakok fel beszámolót.

On January 28, 2012 at 01:41 PM aluminiumtrioxid said:

Mi van, beszámolót nem is kapunk?

On January 24, 2012 at 02:43 PM Fywillan said:

Rendbn, akkor 26-án csütörtökön (azaz holnapután) délután 3 órától egész alkalmas Deathwatch modult mesélek, melyben kipróbáljuk a First Founding nyalánkságait. Ugye mondanom sem kell, hogy az Astoriánál?

On January 24, 2012 at 01:13 PM Shijima said:

Na, mivel átmentem a vizsgán (érthetőbben: sikert dobtam a Scholastic Lore (Műtéttan) próbán) felőlem lehet csütörtökön játék, de szóljatok, ha máskor akarjátok.

On January 20, 2012 at 12:31 PM aluminiumtrioxid said:

Megoldottam a problémát, én mesélek (egyelőre úgy néz ki, három játékos lesz), aki akar, jelentkezzen.

On January 20, 2012 at 12:24 PM Fywillan said:

Remek, Timföld, de engem speciel lefoglal a 40k, úgyhogy nincs most kapacitásom Eberront mesélni.

Assassin No1 random fluktuáció következtében átalakult guardsmanné. Olvasni ugyan nem tud, de rendelkezik hátizsákkal, amit a szakmai zsargon Standard Issue Looting Bag-nek nevez. Emellett ipari mennyiségű socitölténnyel rohangál (bár még mindig nincs annyi lőszere, mint Lacinak).

On January 15, 2012 at 08:16 PM aluminiumtrioxid said:

Nah, most bejelentem az iránti elsöprő erejű vágyamat, hogy Eberronon kalandozzak. Vagy meséljek, de utóbbit csak akkor, ha érdekes partit hoztok össze.

On January 09, 2012 at 06:40 PM aluminiumtrioxid said:

Természetesen hajlandó vagyok rajta módosítani, ha mondjuk más is valami psyker-szerűséget akarna hozni…

On January 09, 2012 at 06:36 PM aluminiumtrioxid said:

Mondjuk, befolyási területek: Birodalmi Nemesség 5, Administratum 4, Független Akadémikusok 6, Ordo Hereticus 3, Scholastica Psykana 4, Officio Assassinorum 3

Szerintem bevezethetjük azt is, hogy mindegyik kezdő karakter az egyes befolyási területeinek megfelelő számú ponttal egyenértékű szövetségessel/kontakttal (pl. Inkvizítor esetén Akolitusok, mondjuk egy RT-nek lehetnek kereskedelmi partnerei, egy Magosnak hasonlóan gondolkodó kollégái stb.) rendelkezzen.

On January 09, 2012 at 06:27 PM aluminiumtrioxid said:

Oké, némi pszível megtámogatott nemesi származású ex-Adept Inkvizítor. Többiek?

On January 09, 2012 at 05:53 PM Fywillan said:

Oké, ahogy elnézem még kommunikációs gát is van. Szuper!

Szerintem a Rugó Tréder semmivel sem beilleszthetetlenebb, mint a Desperado, de végszükség esetén még mindig bevethetjük a Kornya-féle módszert (“a karaktereitek egy régóta jól működő csoportot alkotnak. Találjátok ki, hogy hogyan találkoztatok és miért vagytok együtt! Én most ezzel a piával elvonulok a másik szobába és ha 1 órán belül nem találtok ki semmi értelmeset, akkor olyan részegre iszom magamat, hogy nem fogok tudni mesélni nektek.” – a piát meg az ivászatot értelemszerűen kicseréljük valamire).

A magasabb erőszint itt Inkvizítor, Rugó Tréder, nagyobb hatalmú Magos, Deathwatch Watch Captain, Hierophant (ez nem az elefánt egyik fajtája, hanem egy püspökszerű rang az Egyházban), stb.-t értettem (tudom Balázs, hogy te a Hive Minddal szeretnél jönni). Egyszóval olyan embereket, akik belelátnak a hadjárat működésébe és képesek azt bizonyos fokig befolyásolni. Kérdés, hogy az itt felsoroltak (és a hasonló szintű fel nem soroltak) közül ki milyen karaktert akar indítani.

Amúgy szerintem nem kell mindenkinek ugyanolyan típusú karaktert hoznia a különböző játékokban. Szerintem ez hosszú távon baromi unalmas, de persze ahogy nektek tetszik.

On January 09, 2012 at 04:19 PM aluminiumtrioxid said:

Nay, arra céloztam, hogy bár nekem jól fekszik az Inkvizítori szerep, a többiek mondjuk valszeg mással járnának jobban. Balázst pl. egy Sage irányba specializált Tech-Priestként tudnám inkább elképzelni, míg Lacinak a Desperado egyből kézenfekvő (előbbi egy tápos Adeptnek felel meg, rengeteg Lore-ral [meg persze azzal a különbséggel hogy egy kimaxolt DH-s tech-papból kreálódott], míg utóbbi gyakorlatilag egy nagyobbacska birodalmi autoritással egyenértékű alvilági hatalommal bíró Scum).
Mondanám, hogy nem kell feltétlenül Inkvizítornak lenni, ki vagyok én békülve egy Interrogatorral vagy Rogue Traderrel is, de igazából az előbbi az nagyon kötött valami (állandóan az Inkvizítorod mellett kell lenned és tanulni tőle, mert épp az a lényeg, hogy egykoron majd te öltöd magadra a világ legfélelmetesebb I betűjét), utóbbinak meg egy inkvizítor-fókuszú kampányban sok keresnivalója nincs (nem mintha ne lehetne megoldani, de nem éri meg a macerát, meg akkor sem lesz soha olyan rálátása a dolgokra, mintha egyből Inkvizítort indítanék).

On January 09, 2012 at 01:19 PM Shijima said:

Én személy szerint elégedett vagyok a mostani karaktereimmel (tech-pap, könyvtáros) de psyker amit összehoztál is jól hangzik, csak még ez az egész tulajdonságos misz-mász kicsit érthetetlen számomra bizonyos szempontból (nem igazán értem, hogy jön a játékunkhoz stb.)de gondolom egy idő után úgy is világos lesz minden (sőt azt kérdezem majd magamtól, hogy tudtam enélkül eddig játszani).
“Nyilván a Birodalom nagyobb hatalmú szolgáit érdemes.” Jó, ha ennyire erőltetitek, jövök én Grey Knight Supreme Grand Masterrel ha kell :)

On January 09, 2012 at 12:09 PM Fywillan said:

Laci: Remek!

Timföld: Ezt vegyem úgy, hogy nem szeretnél inkvizítort indítani? Akkor viszont mérjük fel, hogy ki mivel szeretne jönni.

Tehát mindenki: Milyen karaktert hoznátok szívesen egy “intrikus sandbox” kampányban? A settinget már leírtam, opcionálisan kiegészíthető még több inkvizíciós érdekeltségű illetővel meg néhány zavarosban halászó Rouge Traderrel. A sandbox itt azt jelenti, hogy a játék nem a megkapjuk a küldetést – lenyomjuk – XP, trezsőr – következő küldi sémát követi, hanem a KM készül egy halom kalandötlettel, amiket taktikusan elhelyez a játékosok mozgásterületén (egyeseket el is rejt, tehát csak akkor szereztek róluk tudomást, ha odamentek, ahol éppen a kveszt kezdődik -ezért megéri néha random irányba megindulni). A játékosok pedig eldöntik (a küldetés fontossága, nehézsége és várható haszna alapján), hogy mely küldetéseket csinálják személyesen, melyekre állítanak másokat (DH, vagy DW parti esetleg noname hajólegénység) illetve melyeket hagyják a bús francba. Persze a küldik nem maradnak meg korlátlan ideig, mások is lecsaphatnak rájuk stb. Az intrikust szerintem nem kell magyarázni.
Tehát még egyszer a kérdés: Milyen karaktert hoznátok ilyen játékba? (Nyilván a Birodalom nagyobb hatalmú szolgáit érdemes.)

On January 08, 2012 at 11:44 PM Egon said:

Szasztok
Kicsit eltérek a témától, de assasin 1 bevállalta guardsmant.

On January 08, 2012 at 06:04 PM aluminiumtrioxid said:

Nohát. Tapasztalatok Ascension kapcsán.
Egyfelől meglenne az a nagyon komoly és vitathatatlan előnye, hogy nem kell feltétlenül Inkvizítorokat hozni, és hogy rendszerileg minden más W40K kiadvánnyal kompatibilis.
Másfelől viszont a karaktergenerálás egy bitch. Jómagam a teszt címszóval előállított Assassin (azért pont ez, mert ezt az osztályt kevéssé ismerem, ergo többet kell utánanézegetni, mi mire jó etc.) létrehozásával háromnegyed órát töltöttem (igaz, közben egyszer lefagyott a gép és újra kellett indítani, de akkor is, minimum 40 perc, és woundokat meg fate-et nem is dobtam neki – névről, kinézetről, jóslásról nem is beszélve).
Plusz utána még kell választani Transition Package-et, Ascended Careert (menő, mert mint mondottam nem csak inkvizítorral lehet jönni, minden osztálynak megvan a maga Ascended verziója, akár több is), adott osztályhoz tartozó tápot, stb.

Ja, a háromnegyed óra az az alapkönyv által ajánlott “egyszerűsített” karaktergenerálási metódus révén jött össze. Persze ha belenyúlnánk, lehetne csiszolni a dolgon (a már említett Mastered Skillek nagy segítséget jelentenek), de szerintem ha valami sandbox-szerűbbet akarunk, használjuk a Rogue Trader rendszerét… (vagy valami egészen más játékot, ld. az említett Huntert vagy Trónok Harcát).

On January 08, 2012 at 11:18 AM Fywillan said:

Ez csak az első közelítés volt a rendszerhez. Az öt tulajdonság így valóban kevés, csak valami korlátot mégiscsak kéne adni (esetleg megegyezhetünk abban, hogy itt mindenki normális és nem száll el, ezért nincs tulajdonságszám-korlát). A próbarendszer gyakorlatban elég jól működik, ugyanis a KM magában eldönti, hogy kb. hány % esélyed van elbukni, osztja 10-zel és beszorozza a tulajdonságoddal. Ez lesz a célszám és máris ugyanott vagyunk, mintha egy sima DH-s százalékdobást csinálnánk. A konkrét értékek csak irányadók a KM-nek, illetve akkor fontosak, ha egymáshoz méritek a képességeiteket.

On January 08, 2012 at 09:01 AM aluminiumtrioxid said:

Nemtom, akkor már inkább emeljünk be valami GoT szerűt (annak úgyis olyan cuki a rendszere), de ez a szorozgatós móka teljesen kiszámíthatatlanná teszi a nehézségek tervezgetését (ami egy MAIDben csak ad a funfaktorhoz, de egy komoly játékban annyira nem finom). Arról nem is beszélve, hogy már a tulajdonságok is relatíve gyökér módon lettek megoldva (már bocs). Öt tulajdonság nagyon kevés, pláne, hogy átlag 5 pont jut rájuk – ez azt jelenti, hogy a karaktereink néhány területen ötször olyan jók, mint az átlagember, máshol meg semmiben sem különböznek? WTF?

On January 07, 2012 at 09:03 PM Fywillan said:

Fent van a szabályösszefoglaló (Show all-t kell nyomni hozzá a Wikiben).

Balázs: Jöhet, a Radical’s Handbook-ot mindig lusta voltam letölteni, de érdekel.

On January 07, 2012 at 08:54 PM aluminiumtrioxid said:

Az Ascension épphogy rengeteget egyszerűsít a játékmechanikán kb. minden tekintetben…
Pl. bevezeti a “Mastered Skill”-ek rendszerét, amik olyan 3-5 alapkönyvbeli skillt adnak egyben, Master fokozaton; ad egy Influence hátteret, amit a RT Profit Factorához hasonlóan lehet használni, szóval nem kell a szaros throne geltekkel számolgatni; ad Paragon Talenteket, amik szintén néhány alapkönyvbeli talentnek felelnek meg, vagy olyan tápokat adnak, mint pl. lőhetsz közelharcba levonások és annak veszélye nélkül, hogy partitagot találsz el, stb.
Amúgy van benne egyszerűsített karaktergenerálás, de az a gyávák fegyvere :)

Most jutott eszembe, az új Hunter is kifejezetten jól sikerült, és szintén nagyon támogatja az intrikus sandboxot, amit amúgy nem hinnél egy szörnyhentelésre kihegyezett játékról :D

On January 07, 2012 at 07:24 PM Fywillan said:

Balázs: ennek a játéknak az alapkoncepciója, hogy senki sem bízik a többiekben (Timföld még magában sem). Egyébként itt nem feltétlenül rád gondoltam, hanem az olyan magosokra, akiknek reális esélyük van skríg technológiához jutni (téged az előéletedet ismerve a közelükbe sem fognak ereszteni -marad a lootolás, de ilyenre ugye még csak nem is gondolsz).

Timföld: én speciel már azt is hibának tartom, hogy a Deathwatchot egy az egyben a DH mechanikájára építették. Szerintem szerencsésebb lett volna valami, ami könnyen konvertálható, és kicsit kevesebb rendszerismeretet igényel a játékostól (gondolok itt arra, hogy alapból van egy csomó talentje, amit a játékos biztosan nem jegyez meg elsőre, pedig élet-halál kérdése tud lenni). Én speciel az inkvizítorhoz házi szabályrendszerre gondoltam (az ötleteimet összeírom és felteszem a Wikibe Inkvizítor szabályok vagy valami ilyesmi címmel).

On January 07, 2012 at 06:34 PM aluminiumtrioxid said:

(Ööö, ha valakinek esetleg új, az Ascensionnel lehet inkvizítorokat/egyéb magas rangú “Throne Agent”-eket játszani, és igazából picit úgy működik, mintha a Rogue Trader és a Dark Heresy kereszteződése lenne. Ami szerintem menő.)

On January 07, 2012 at 06:32 PM aluminiumtrioxid said:

Gondoltam rá hogy javaslok egy Ascensiont, de a megkívánt 9000 xp-s karaktereket előállítani azért kimeríti a “pain in the ass” fogalmát :P
Ha háromfelé válunk és négyen malmoznak az arányaiban ugyanannyira unhatékony, mint amikor hárman váltak háromfelé, viszont az alternatíva az, hogy hatan egyfelé megyünk, és akkor átlag ketten malmoznak konstans módon (tapasztalataim szerint legalábbis négynél több emberre huzamosan figyelni csak akkor lehetséges, ha több játékos is kimondottan passzív, és szinte csak harc közben lehet észrevenni, hogy ott van…)
WHF alapból nem intrikus sandbox (az a GoTra vonatkozott), de mondjuk a (szerintem zseniális) Renegade Crowns-sal bármikor lehet belőle olyat kreálni, ami távlataiban akár még e kitételnek is megfelelhet (persze tudjuk hogy sokkal valószínűbb, hogy a karakterek előbb döglenek meg vérmérgezésben, szakadnak le a végtagjaik, őrülnek meg vagy lesznek a Káosz szolgái, semhogy ez bekövetkezzen, de a matematikai valószínűsége megvan…)

On January 07, 2012 at 04:42 PM Shijima said:

“szemmel tartani a Mechanicust, nehogy Zent Kroo eretneksége megismétlődjön”
Éreztem, hogy nem bíztok bennem, dehogy már a Mesélő sem…
Egyébként Gergő, kaptam egy Radical’s Handbook-t, ha érdekel odaadhatom.

On January 07, 2012 at 12:50 PM Fywillan said:

Szóval annál, ha három felé váltok és két ember malmozik sokkal jobb az, ha kétfelé váltok és három ember malmozik? Bár a mesélő dolgát kétségkívül könnyíti.

Warhammer Fantasy mint intrikus sandbox? Mondjuk lehet benne azt is játszani, de akkor pont kihagyjuk a legpoénosabb kasztokat (ratcatcher, bonepicker stb.). Én inkább a sokat emlegetett, de annál kevésbé kitalált inkvizítoros játékot preferálnám, amelyben a skrígek ellen indított szent kereszteshadjárathoz kirendelt inkvizítorokat alakítanátok. Ordo Xenos és Hereticus előnyben, Malleus belefér. A feladat az általános troubleshooting mellett figyelni a sereg lelki jólétét, eldönteni, hogy mely bolygókat kell Exterminatus-szal sújtani, szemmel tartani a Mechanicust, nehogy Zent Kroo eretneksége megismétlődjön, illetve elcsitítani a súrlódásokat a különböző feltörekvő tábornokok, az esetlegesen jelen levő Space Marine-ok, a Mechanicus és más jelen lévő inkvizítorok között (esetleg bekavarhat a Sororitas, az Ecclesiarchy és az Officino Assassinorum is). Ezek mellett persze biztosítani kell, hogy a skrígek faja teljes egészében eltűnjön az univerzumból.
Ámen.

On January 07, 2012 at 12:52 AM aluminiumtrioxid said:

Húúú, alig várom :P
Amúgy tényleg, lassan elegen vagyunk ahhoz, hogy legyen értelme a szétválós mókának – mert bár idő szempontjából ingame hatékonyabb, outban borzalmasan gyökér ötlet, hogy mindig szétválunk, és ketten folyamatosan malmoznak. Így viszont kifejezetten kellemes, a mesélőnek egyszerre csak limitált számú játékosra kell figyelnie.
Mellesleg lassan elegen leszünk ahhoz, hogy legyen értelme kicsit szélesíteni a fókuszunkon, mert 6 embernek mesélni tökre más, mint 3nak. Szóval, ha maradnak, elkezdhetünk kacsintgatni Rogue Trader, Warhammer Fantasy, esetleg neadjisten Game of Thrones vagy hasonló “intrikus sandbox” irányokba…

On January 06, 2012 at 09:56 PM Fywillan said:

Laci megpróbálja meggyőzni assassin1-et hogy inkább jöjjön valami mással (Guardsman szerintem ideális).

Balázs: Nem kell izgulni, a következő két kaland még egészen veszélytelen lesz (mármint ha nem csináltok hülyeséget). Aztán persze mentek a darálóba (megindulunk kicsit a skríg vonalon, aztán ha azt befejeztük, akkor Timföld karakterének előéletében fogunk vájkálódni).

On January 06, 2012 at 12:14 PM Shijima said:

Húha, már közel annyi játékos karakter van, mint NPC. Ez nem rossz, kicsit tán javítja a túlélési esélyeinket, hogy több test dobható a darálóba (valakinek csak túl kell élnie a nagy számok törvénye értelmében :) Jó nem mintha eddig nem éltük volna túl, dehát a 41. milleniumben a békeidők nem tartanak örökké…

On January 05, 2012 at 09:14 PM aluminiumtrioxid said:

És nem érdeklődted meg tőlük, hogy esetleg, talán nem lesz-e egy leheletnyit unalmas, hogy tökugyanolyan karaktert hoznak? :P

On January 05, 2012 at 06:43 PM Fywillan said:

Ugyan már, ti sem haltatok még meg. Azzal, hogy sok az assassin egyetértek, de ők akarnak ezzel játszani.

On January 05, 2012 at 05:33 PM aluminiumtrioxid said:

“h1. a karakterek kialakításánál elsősorban nem a tápolás volt A karakterek kialakításánál azért nem a tápolás volt az elsődleges célpont”

Hanem mi, az hogy érdekes legyen velük játszani? :P (Mondjuk tökmindegy, ha minden kalandban meghalnak, Fate pontból pont annyi van, hogy akkor fognak kifogyni, mikorra már eléggé ismerik a rendszert az önerőből történő karakterkreáláshoz :D)

Bár szerintem egy partiba két Assassin halál fölösleges, pláne ha már van egy Scum is…

On January 05, 2012 at 01:43 PM Fywillan said:

A karakterek kialakításánál azért nem a tápolás volt az elsődleges célpont. Az No1-es assassinhoz azért megjegyezném, hogy az, hogy egy fegyveren nem lehet több sight elég nagy baromság, az újabb könyvekben módosították is: “The character may only benefit from one sight.” Szóval én megengedem, hogy mindkettő rajta legyen és szépen eldönti, hogy melyiket kívánja használni.

On January 05, 2012 at 01:35 PM Fywillan said:

Basszus, tényleg! Bár szerintem nem kell kezdőként Psy Powerekbe fujtani, mert nem vezet jó játékélményhez. Én mondjuk inkább a Distort vision, Flash Bang, Sesnse Prescence, és Unnatural Aim vagy Torch vagy Chameleon powereket választanám. A Weapon Jinx úgy szar ahogy van, az Unnatural Aim pedig elég jó szerencsét kíván (kéne dobni két átlagosat egymás után -ez sajnos nem szokott sikerülni). Harci Powernek ott van a Fear, meg az Inspire. A Flash Bang is aranyos. Mind a Fear, mind a Flash Bang hátránya, hogy rátok is hat (bár az előbbinél nem kell odanézni). Ráadásul, ha minden körben nyomat Unnatural Aimet abból nagyon gyorsan démon lesz. (Vagy két körönként lő, mert ahhoz, hogy Fettered-en legyen esélye elkasztolni kell egy Invocation teszt is.) A Psyker nem harci állat, még magas szinten sem (sőt, egy darabig egyre kevésbé, aztán elkezd jó lenni kb. akkor, amikor már megbízhatóan tud rendes támadásokat nyomni Fettered-en is).

On January 04, 2012 at 08:57 PM aluminiumtrioxid said:

Amúgy meg mint ne mondjak, hatékonyabban is lehettek volna fejlesztve ezek a karakterek :P

On January 04, 2012 at 08:24 PM aluminiumtrioxid said:

Elkezdtem elkészítgetni külön oldalakat az új karaktereknek (nem kell fosni, a neveket is lehet editelni). Mellesleg a psykerekre vonatkozó szabályokat alaposabban is át lehetett volna futni: minden páratlan számú psy rating WP bónusz/2, míg a páros számúak WP bónusznyi extra Minor Psychic Powert adnak.
Másik megjegyzés, hogy nem tudom hogyan gondoltad, hogy nem fejleszt WP-t, ha ez neki extra psy powereket jelent. A 22-es BSről nem is beszélve, vicces lesz harcban, vagy lövöldözik és nem talál el semmit, vagy belerongyol a közelharcba ahol a kettes TBjével pillanatok alatt szétszedik, vagy a nyakunkba idéz egy démont :D

On January 04, 2012 at 07:52 PM Fywillan said:

Fenn a Wikiben az új karakterek lap. Egyelőre a show all pages megnyomásával lehet eljutni oda, illetve remélhetőleg majd mutatni fogja a tags között is, hogy “új” meg “karakterek”.

On January 04, 2012 at 03:43 PM aluminiumtrioxid said:

Megoldom :P

On January 03, 2012 at 09:59 AM Fywillan said:

Timföld: észleltem panaszaidat és úgy néz ki, hogy neked van igazad (kicsit egyszerűbb lenne, ha nem négy különböző helyen lennének a karaktered dolgai (DH alapkönyv kezdő és felvehető dolgok, ill. IH origin + Warden). Kéred vissza a Securityt, vagy maradsz 300 XP-nél? (Így viszont érthető, hogy miért volt az egyik papír alapú lapon a 200 xp.)

Amúgy mire ez az anyagiasság? Úgy csinálsz, mintha engedném a karaktereket vásárolni. Egyébként a hipertéri utazások tökéletes alkalmat nyújtanak, hogy mindenféle melókat vállaljatok utastársaitoktól. (Neadjisten a hajó vezérkarától).

A jövőbeli kalandok vázlata pedig: probléma, odautaztok, nyomoztok, megtaláljátok, agyonlövitek. Esetleg magyarázkodtok. Az “agyonlövitek” opcionálisan helyettesíthető azzal, hogy “megpróbáltok túlélni, amíg a Deathwatch ideér”.

Az új játékosok karakterét meg azért én készítettem el, vagy leülök velük, elmagyarázom a rendszert, végigmondom, hogy a felvehető talentek egyenként mit csinálnak, majd erős javaslatokat teszek, hogy mit érdemes felvenni -mert elsőre biztos nem látják át (effektíve megcsinálom a karakterüket), vagy megspórolom magamnak az első lépést és megcsinálom a karakterüket.

On January 02, 2012 at 08:07 PM aluminiumtrioxid said:

Jut is eszembe, bérezésre mikor számíthatunk?

On January 02, 2012 at 04:57 PM aluminiumtrioxid said:

Az Arbitrator Enforcer rankkel vehet fel Securityt :P (nem mintha hiányolnám, 29%-kal úgysem volt túl sok értelme…). Mellesleg a karakterfejlesztést nagyban megkönnyítené, ha legalább egy vázlatot kapnánk arról, hogy mi vár ránk. A költött xp rovatok mellé meg zárójelben elférne, hogy végül is mire ment el a sok pont…
Kábé ennyi az észrevétel, karaktereket kíváncsian várom, de hogy lehet hogy te készítetted el? (Illetve ha te készítetted el, akkor miért tápos? :P).

On December 27, 2011 at 10:14 AM Fywillan said:

Mivel új játékosok lesznek(?) ezért átnéztem a karaktereket. Sok érdekes dolog derült ki: Lacinak van 100 XP-je amit elkölthet (még úgy is, hogy nem írt elősztorit), Timföld 100-zal több XP-t költött (ráadásul egy olyan skillre, amit nem is vehetne föl), viszont kihagyott egy talentet, amit alapból megkap. Most már minden korrigálva van (sajnos Timföld, fájdalmas búcsút kell venned a Security skilledtől -van viszont helyette Jaded talented!). Balázs volt a referenciaalap, úgyhogy őt nem birizgáltam. Mindenkihez írtam egy jelenlegi Xp, Elköltött Xp párosítást, hogy a továbbiakban egyértelmű legyen, hogy hol tart a csapat.

Ezen kívül elkezdtem az új karakterek elkészítését: eddig van egy psyker. Kérdés, hogy akarjátok-e, hogy játék előtt feltegyem őket a Wikibe? A pyker pl. szemérmetlenül tápos, 45-ös WP-vel rohangál advance nélkül. (Cserébe 2-es Toughness bónusz és 2 Fate pont)

Még valami: szeretnék legalább egy jelentést olvasni a múltkori kalandról (elég a vizsgák után megírni). A plusz XP él.

On December 06, 2011 at 08:56 PM Fywillan said:

Csak hogy fájduljon a szívetek: megjelent a First Founding, Raven Guarddal meg egyéb zsíros Chapterekkel. Ezek hálistennek nem lettek olyan borzalmasak, mint anno az Imperial Fistek -bár néztem, amikor írta, hogy az Iron Fist alapból kap egy Exceptional Quality bionic armot, de nem kap rá erőbónuszt, hanem ügyesség bónuszt a finomabb kézmozdulatokra (effektív negálja a Power armourból jövő levonást) és ez számít Chapter Trapping-nak (ami nálatok a kard, vagy a menő köpeny).
Ami viszont nektek is érdekes lehet azok az új Talentek (pl.: Raven Guardnál hogy nem kap levonást a Power Armourban való osonásra), amiket kicsit több XP-ért ti is megkaphattok (meg persze jóban kell lenni a megfelelő Chapter tagjaival. Majd kaptok mellékküldetéseket, vagy valami), illetve a Followerek, akik -mint a nevük is mutatja – olyan NJK-k, akiket ti irányítotok. Sajnos Fenrisian Wolfotok nem lehet (pedig egy rohadt tápság az is), de feelinges a Watcher in the dark nevezetű kis izé, amik a Dark Angeleket kísérhetik (túl kíváncsi inkvizítoroknak nem jó dolog mutogatni).

On July 16, 2011 at 08:46 PM Fywillan said:

Vagy nem.

On July 16, 2011 at 06:45 PM aluminiumtrioxid said:

Találtam egy 360×480as Ruination of Imperfect Beauty képet, szerintem adekvátabb a jelenleg használtnál, Walpergával valószínűleg úgyis csak ebben a formájában fogunk újra találkozni.

On July 16, 2011 at 04:09 AM Fywillan said:

Ahogy elnézem Balázs már elkezdte.

Más: Tybalt karakterének alapjául szolgáló képregény
A Káosszal szerintem várjuk meg, amíg megjelenik, bár gondolkozni lehet rajta (DOOMBOLT!!!)

On July 14, 2011 at 10:13 PM aluminiumtrioxid said:

(Szívesen megírom az összefoglalót, de szedje valaki össze az NJKk lehetetlen neveit, meg hogy ki kicsoda).

On July 14, 2011 at 10:10 PM aluminiumtrioxid said:

Drága Laci! A Tech Marine miért az NJK-k közé került???

Más. Előző játékülésről összefoglalót kéne írni (kisebbik gond), és lassan elkezdeni készülgetni a Káoszra (fasiszta Mesélő vagyok, no). Ehhez szükségem lesz tőletek, mint pléjerektől fejenként 3, azaz három inspirációra. Ez bármi lehet (szó, szókapcsolat, mondat), a lényeg, hogy valamilyen megkötést/kapaszkodót nyújtson, hogy milyen természetű játékot akartok. (Gergelynek asszem már van is néhány). A ti összesen 9 inspirációtokból fogok hatot kiválasztani, amik majd bekerülnek.

On July 12, 2011 at 06:50 PM aluminiumtrioxid said:

Ebbe most ne menjünk bele, de szerintem kibaszni egy olyan nyomozóirodával, akiket egyrészt éppen azért béreltek fel, mert nagyon diszkrétek, másrészt meg kapcsolatban állnak az Adepta Sororitassal még egy nemesi háznak sem feltétlenül áll érdekében…
Az időpontról meg annyit, hogy nem célszerűbb a szerepjátékos témákat a szerepjátékos oldalon közzétenni??? Bekommenteled oszt csá.

On July 12, 2011 at 05:56 PM Fywillan said:

Hát persze, egy nemesi ház majd beismeri, hogy az egyik legnevesebb tag kisöccse démont idézett… Valóban sokkal kevésbé árt a ház hírének, mint egyszerűen kivégezni az “orgyilkosokat”. Valószínűleg ugyanis a Kaspar ház ki tudja eszközölni, hogy Kaltost ne nyilvánosan végezzék ki, innentől kezdve pedig azt mond, amit akar. A ház jóhírére nézve potenciálisan veszélyes alakoknak (mint ti) pedig szintén a gyors halál szokott az osztályrészük lenni.

Igen, a Ruinous Powers összefoglaló név, amikor nem akarjuk megnevezni, hogy miféle (és hányféle) lényről beszélünk. Sajnos a dolog nem úgy működik, hogy az ember pl.: “csak” Khorne-t szolgálja, de ez hosszú, majd személyesen.

Konkrét csütörtöki időpontban pedig megállapodtunk volna, ha Lacival kegyeskedtetek volna megjelenni a hétfői edzésen, legalább egy pofavizit erejéig.

On July 12, 2011 at 01:05 PM aluminiumtrioxid said:

Jut is eszembe: megállapodtunk konkrét időpontban csütörtökön?

On July 12, 2011 at 07:58 AM aluminiumtrioxid said:

Arról nem is beszélve, hogy Kaltost nem öltük meg, tehát max. a három kurva kiképzési költségét verhetnék ránk…

On July 11, 2011 at 08:09 PM aluminiumtrioxid said:

A Ruinous Powers következetesen többes számban szerepel, mert következetesen összefoglaló néven emlegetik a Káosz hatalmait így. Flavion viszont csak Khorne-t szolgálta. Tehát az egyes szám indokolt.
ŐŐŐ hát izé… egy démonidéző és három bűntársa meggyilkolásáért, valamint a Ház becsületének megőrzéséért jobb helyeken bőkezűen megjutalmazzák az embert, pláne, ha egy nyomozóiroda munkatársaként érkezett. De te tudod.

On July 11, 2011 at 07:07 PM Fywillan said:

Tetszik. Mellesleg a Ruinous Powers következetesen többes számban szerepel minden egyes említésekor a Warhammer kiadványokban.

A jelentésre valószínűleg kapsz egy olyan választ, hogy nem a te tiszted értékelni a feletteseid tevékenységét és javaslatokat tenni, mert ha pontosan leírod a tényeket, akkor valószínűleg ők is arra a következtetésre jutnak mint te. Amúgy meg Mercia a ti seggeteket mentette meg amikor felfedte a kiléteteket, mert egy nemes úrfi és három kurtizán meggyilkolásáért minden magára valamit is adó nemesi ház elég kegyetlen kivégzésben részesít.

Még valami: A jelentéseknek ne adj ilyen hosszú címet, bőven elég az, hogy első jelentés, második jelentés stb. A többit már hozzá lehet írni, így viszont iszonyatosan megnehezíti a beillesztését. Illetve a jelentéseknek nem is kell feltétlenül itt szerepelniük, nyugodtan küldheted őket e-mailben.

On July 11, 2011 at 04:59 PM aluminiumtrioxid said:

Hogy tetszik? Mellesleg a Rontó Hatalom egyes számban volt, nem véletlenül…

On July 10, 2011 at 07:38 PM aluminiumtrioxid said:

Valaki a kereszthivatkozásokat csinálja majd meg, én lusta voltam.

On July 10, 2011 at 06:45 PM aluminiumtrioxid said:

Már írom a jelentést. Kedves Gergely, légy szíves olvasd át, mert bizonyos helyeken azt hiszem olyan pontokat emelek ki, melyek mellett te is lehet, hogy elsiklottál.

On July 07, 2011 at 09:12 PM aluminiumtrioxid said:

Ha valaki stilisztikailag nem megfelelőnek ítéli/ tárgyi tévedéseket fedez fel a frissített adventure logban, nyugodtan javítson.

On July 06, 2011 at 08:15 PM aluminiumtrioxid said:

De bazki ez a Tybalt übergagyi… legyen inkább Kaltosé, addig kerítek egy normális Tybaltot.

On July 05, 2011 at 08:17 PM Fywillan said:

Igazán örülök, hogy mindenki így belejött a szerkesztgetésbe, de azért szeretném, ha az ÁLTALAM válogatott képeket nem írnátok felül. (Még akkor sem, ha pl.: szegény Tybalté nem lett a legjobb.) Tehát egyelőre: Tybalt, Mercia és Charon képeit ne buzeráljátok.

Köszönettel: a KM.

On July 05, 2011 at 08:23 AM aluminiumtrioxid said:

Nem, volt egy szöszis is, valami légypiszokkal az arcán (ekkora méretben akár liliomtetoválásnak is be lehet flesselni). Mindegy iazából.

On July 05, 2011 at 08:00 AM Shijima said:

Erre gondoltál? Mert lehet, feltételezve, hogy egyszer majd armort vesz fel.

On July 04, 2011 at 09:21 PM aluminiumtrioxid said:

A gugli első négy képtalálata “adepta sororitas” keresőkifejezéssel nagyon Mercia-szerű karaktereket dob ki. Más kérdés, hogy nekem nem tudta feltölteni. Valaki megpróbálná, hogy csak velem szarakszik-é az oldal?

On July 03, 2011 at 10:02 AM aluminiumtrioxid said:

Nincs kedvünk valamikor Black Crusade-del is kiegészíteni a játékot a DW meg a RT mellett?

On July 01, 2011 at 10:23 AM Fywillan said:

Ennyire volt erőm tegnap este, sajnálom. Egyébként az NPC leírásokban lesz több, de mivel ti is tudjátok szerkeszteni, ezért nyugodtan kiegészíthetitek. Jelentést meg majd a küldetés végén kell írni, de ne aggódj lesz az is (bónusz XP-ért).

On June 30, 2011 at 09:44 PM aluminiumtrioxid said:

Ennél részletezőbb leírást érdemelt volna ez a laza 6 és fél óra…

Ha már részletező leírás: bevezethetnénk azt, hogy a pléjerek in character írják meg a beszámolóikat bónusz xp-ért.

On June 28, 2011 at 07:49 PM Fywillan said:

Most, hogy ilyen szépen összegyűlt a társaság, elkezdhetnétek felrakni a karaktereket (már akinél ott van)…

On June 28, 2011 at 04:56 PM Fywillan said:

Találkozó csütörtökön az Astorián, mert rájöttem, hogy a Gellért hegyen nincs számítógép (illetve biztos van, de azért fizetni kell).

On June 27, 2011 at 09:00 PM Fywillan said:

Nem, az is itt lesz. Persze a főoldal is változni fog, ha már játszottunk, és abban már (talán) lesz utalás a Deathwatchra.

On June 27, 2011 at 10:06 AM Shijima said:

Ide kerül majd a Deathwatch is később? Vagy az egy teljesen külön campaign lesz?

Please login to comment.